Ha keresgélni akarsz nálam, itt megteheted:

2011. szeptember 21., szerda

Shea vajas luxus szappan kubeba illattal

Ez az első shea vajas szappanom, mivel több helyen is azt olvastam a neten, hogy kiemelkedően jótékony hatású az összes bőrproblémára. Gondoltam, én is kipróbálom! :) 
Az eredmény egy nagyon kellemesen illatozó, krémesen habzó luxusszappan lett.
Illatként a nagyon népszerű, friss gyümölcsös jellegű kubebát választottam, ami jót tesz idegesség, aggódás, stressz esetén, élénkítő, közérzetjavító, frissítő, tonizáló, bőrtisztító, - nyugtató, - fertőtlenítő, valamint antimikrobiális, antiszeptikus, ezenkívül szabályozza a faggyútermelést, gyulladásgátló és dezodoráló hatású. Aknés, pattanásos bőrre kíváló. Nekem nagyon bevált!
A sheavaj nagymennyiségű A vitamin tartalma miatt tökéletes az öregedő bőrhöz, elősegíti a sejtek regerenálódását. Az E vitamin erőteljes szabadgyök lekötő, amely segít megakadályozni a ráncok képződését. Nagyon hatásos az arcon található akne elleni harcban. A és E vitamin tartalma miatt hatékony a pattanások és mitesszerek eltüntetésében is, normálizálja a bőr kóros működését.
Súlya kb. 80 gr.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése