Ha keresgélni akarsz nálam, itt megteheted:

2011. november 29., kedd

Mézes-fahéjas szappan



Még a kezdetek kezdetén készítettem egy mézes szappant, merthogy nagyon szeretem a mézet. Sajnos erről akkor, nem készült fotó, mert bár saját részre készítettem, aki meglátta, akart belőle egy-egy darabot, így szegény szappankám szét lett osztogatva, mielőtt portré készülhetett volna róla.
Na de sebaj! :) Egyik lelkes "kóstolóm" jelezte, hogy bizony nagyon szívesen venné, ha újból kikeverném ezt a csodát, amely annyira jó volt a bőrének. Az eredeti változatba került méhviasz, amit most kihagytam, mert úgy gondolom, hogy egy idő után "túlkeményíti" a szappant, tehát elhagyható.
Az illatán nagyon sokat gondolkodtam, mivel lehetne stílusosan kiegészíteni a méz illatát?! Így egy olyan illóolajat választottam, ami kimondottan ehhez a szappanhoz és a karácsonyi ünnepkörhöz is dukál: a fahéjat.
Stílusosan a már jól ismert sejtminta került az aljára és a tetejére.
Súlya kb. 100 gr.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése