Ha keresgélni akarsz nálam, itt megteheted:

2011. december 29., csütörtök

Rózsaszín agyagos, rozmaringos samponszappan, hajmosószappan :)

Ha már kemikáliamentes tisztálkodószereket használok, épp itt volt az ideje, hogy letegyem a samponos flakont! :) Régóta kísérletezek már egy samponszappannal, és hamarosan többfélét is láthattok tőlem!
December elején én is kipróbáltam a szappanos hajmosást. Hát mit ne mondjak, elég érdekes tapintása lett a hajamnak... Első két alkalommal bizony furcsa lesz tőle a haj, hiszen már van egy megszokott rendszere, de nem szabad feladni! Hamarosan fellélegzik a haj, megszabadul a mérgektől, amelyeket évek, évtizedek alatt raktározott. De mint mindennek, ennek is van egy módja, amitől nem igazán érdemes eltérni. :)
Igaz, hogy nem lesz illatos a haj, de én készítettem rá egy házi hajspray-t ami megfelel!
Nekem hennás-indigós hajam van, nem fakítja a színét! Nincs tudomásom róla, hogy milyen hatása van arra, aki gyári hajfestéket használ.
A végtelenül egyszerű (de nagyszerű) szappan összetevői: extra szűz oliva-, mandula-, kókusz-, ricinusolaj, rózsaszín agyag, valamint rozmaring és fodormenta illó.
A rozmaring kimondottan a sötét hajúaknak ajánlott, mert mélyíti a haj színét.
Súlya ebben a formában 95 gr.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése