Ha keresgélni akarsz nálam, itt megteheted:

2012. január 26., csütörtök

Sószappanok nemcsak Valentin napra!

Sokat morfondíroztam, hogy mivel tudnék előrukkolni a hamarosan beköszöntő Valentin nap alkalmából! :) Ezért elővettem egy régi, jól bevált sémát, amivel nem foghatok mellé, és azt feldobtam kicsit (vagy nagyon?) némi fantáziával: szív formába öntöttem egy szappant, ami egyszerre tisztít, ápol, fertőtlenít, méregtelenít és ami talán legvonzóbb tulajdonsága: bőrradírozó hatásával megújítja a bőrt.
Ám nemcsak Valentin napra ajánlom, hanem a szintén közeledő Nőnapra, amikor férfiismerőseink meglepnek minket valami aprósággal. Na éppen ilyen apróságra gondoltam: kicsi, de kedves; szerény, de illatos; egyszerű, de nagyszerű. :) Ezeken felül a gazdáját még aromaterápiás értékű, wellness élménnyel ajándékozza meg otthon, a fürdőszobában. Micsoda luxus, ki sem kell lépni otthonról!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése