Ha keresgélni akarsz nálam, itt megteheted:

2012. február 28., kedd

Mézes-csokis csoda kanalas örvény technikával

Régi ismerős, új kinézet! :) Gondoltam, kipróbálom a kanalas örvény technikát, és ezen a szappanon keresztül próbáltam meg kivitelezni, de semmi nem úgy ment, ahogy én azt szépen elterveztem, viszont egy nagyon finom kis élénkítő szappan lett a végeredmény! Fantasztikusan kellemes szegfűszeg és csoki illata van!
Már többen is említették, hogy szívesen vennének fázisfotókat, de a fenébe most is elfelejtettem! :( Igaz, hogy nem is nagyon lett volna rá időm, hiszen  egyedül csinálom a szappanokat, és több mindenre figyelve, kapkodva, idegesen nem igazán célszerű kattintgatni. A kétszínű massza kicsit gyorsabban kezdett pudingosodni (de az is meglehet, hogy én nem voltam elég gyors), így nem volt egyszerű kanalazgatni, ráadásul így elsőre.
Itt még egyben a kis tömböm:
Itt pedig felszeletelve:
A saját receptemen most sem változtattam, hiszen egy nagyon jól kitalált receptúra, felesleges sallangok nélkül. 100 %-os szegfűszeg illóolajat tettem bele. Mint minden kézműves, egyedi portékánál, itt sincs két egyforma darab! :)
Mostantól olyan szappanokat igyekszem csinálni, amely a hamarosan beköszöntő tavaszi ünnepekre  (Nőnap, Húsvét, "Májusi kosár", Anyák napja) egyedi és megismételhetetlen ajándék lehet. Aki adja, biztos lehet benne, hogy elnyeri a megajándékozott tetszését, aki kapja, érezheti hogy az ajándékozó számára fontos az egészsége és bőre szépsége. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése