Ha keresgélni akarsz nálam, itt megteheted:

2012. március 2., péntek

Mézes-fahéjas szappan II.



"Gyönyörű kis tulipánt..."
Ugye, emlékeztek az első verzióra-ra? Kicsit (vagy nagyon) másabb lett a kinézet, mert ebbe a szappanba nem tettem méhviaszt (mégis kimondottan sárgább lett), ami - szerintem - visszafogja a habzását, és nehezebb is vele bánni, mint egy "mezei" szappannal. A másik számottevő különbség a beszerzési forrás, ugyanis máshonnan vásároltam az illóolajat, és tutira ettől más a színe! Másra nem tudok gondolni, hiszen színezékeket nem szoktam beletenni, vagy ha igen, azt feltüntetem, és csakis természetes alapanyagokat: fahéjat, kurkumát, agyagot, stb.
Gyönyörűen gélesedett, nagyon finom kis szappan... Most sajnálom igazán, hogy még nem találták fel azt a képernyőt, ami a vizuális élményeken kívül az illatokat is továbbítja.
Ő rendelésre készült, és úgy gondoltam, nagyon jól állna neki egy nyomda. Annyira várjuk már a tavaszt, hogy én a tulipánt választottam, mint egyik kedvenc virágomat. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése