Ha keresgélni akarsz nálam, itt megteheted:

2012. április 10., kedd

MA egy éve... :)

Bizony, én is elkezdtem valahol, valamikor. Egészen pontosan ma egy éve annak, hogy elkészítettem életem első házi natúr szappanját, amiből elraktam 2 darabot emlékbe... :) Ő egy sima mezei babaszappannak készült, rendkívül sok rajongóra tett szert.
Akkoriban még nem igazán voltak eszközeim, többek között hőmérőm se, és mivel a magyar oldalakon nem találtam meg minden, engem érdeklő információt, figyelmemet a külföldi oldalak felé irányítottam. Elolvastam jó pár angol nyelvű könyvet a témában, bátorságot gyűjtöttem, aztán nekiveselkedtem "ha nem sikerül elsőre, megpróbáljuk megint" alapon. És sikerült... elsőre. :)
Formába öntéskor így nézett ki az első babaszappanom:
21 óra múlva:
50 óra múlva:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése