Ha keresgélni akarsz nálam, itt megteheted:

2012. április 30., hétfő

Mézes szappan - Személyes kedvencem

Amikor a családtagok, illetve közeli barátaim megkeresnek egy-egy kívánsággal, igyekszem azt legjobb tudásom és szűkös időbeosztásom szerint megalkotni. Ilyenkor figyelembe veszem a kívánalmakat: mi szerint milyen összetevőket tartalmazzon, milyen alkalomra készül és kinek, legyen illata vagy illatmentes legyen, esetleg (bőr)problémára keres az illető "gyógyírt", stb. Ez utóbbit azért tettem idézőjelbe, mert azt senki nem várhatja hogy egy egyszerű tisztálkodóeszköztől, név szerint egy szappantól, hogy meggyógyítja a bőrét, vagy hogy másnap reggel Claudia Schiffer nézzen vissza a tükörből... de a tüneteket, bőrpírt, ekcémát, pattanásosságot nagymértékben csökkenteni fogja, amely azt eredményezheti, hogy bőre elindul a teljes megtisztulás, méregtelenítés felé. Ebben segíthet egy natúr, méregmentes szappan. :)
Nos, nekem is van kedvenc szappanom! :) Bár nagyon sokféle áll nagyon közel a szívemhez, mégis a mézes-méhviaszos szappan a maga egyszerűségével, bájával, enyhe kellemes mézillatával rabul ejtett már az első használatkor. Saját részre általában ezt szoktam készíteni, mivel nem szeretem az illatosított darabokat, valamint kellemesen selymessé teszi a bőrt. :)
Ez a változat most 50% házitejjel készült, és bár nagyon tartottam tőle, hogyan is fog reagálni a házitej, mint hozzáadott folyadék, a kezdeti nehézségek ellenére elmondhatom, hogy minden a lehető legnagyobb rendben folyt a szappanozás közben. Még két hét és tejben-mézben fürödhetek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése