Ha keresgélni akarsz nálam, itt megteheted:

2012. június 14., csütörtök

Az a csudálatos lenmag...

Szeretnéd a problémás arcbőrödet kíméletesen, egyszerűen hozzáférhető alapanyaggal ápolni, amely ráadásul ehető is? Szeretnéd a hajad méregmentesen fixálni, tartást adni neki? Akkor ezt a cikket Neked írtam. :)
Több helyen találkoztam az interneten a lenmagzselével. Mi is ez? A lenmagzselé maga egy csoda, bár tény, hogy az állaga nem túl bizalomgerjesztő. Mint a nevében is benne van, zselés állapotúnak kell lennie ahhoz, hogy bőrre vagy hajra kenhető legyen. Elkészítése nagyon egyszerű, kell hozzá:
  • 1 dl desztillált víz
  • 1 evőkanál lenmag
  • izlés szerint illóolajok - levendula, teafa, narancs (én nem használtam)
Az 1 dl vízben kb. 5 percig kell forralni a lenmagot, aztán még forrón - ez nagyon fontos! - leszűrni pl. egy befőttesüvegbe. Lehet hozzá a tartósítás végett E-vitamin kapszulát adni.
Kipróbáltam a 6 napos hajamon, majd picit megszárítottam, gondoltam így, hajmosás előtt nagy kárt már nem tehet, nagy változást nem igazán tapasztaltam, bár lett egy pici tartása...
Napfényben, lenmagzselés beszárítás után,
a hajam itt 5 hetes "mixes"

Ugyanaz, bent a lakásban
Ha van a lenmagzselével saját tapasztalatod, szívesen várom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése