Ha keresgélni akarsz nálam, itt megteheted:

2012. június 23., szombat

Kettős szülinapi játék!

El sem hiszem, hogy hamarosan - egészen pontosan július 23-án - egy éve lesz annak, hogy elindítottam ezt a blogot. :) Nagyon sokan megkerestek, kérdéseikkel, problémáikkal, elismeréseikkel és persze igényeikkel.
Mivel július 14-én nekem is születésnapom lesz, így gondoltam, indítok én is egy játékot, és hát mit is tudnék mást felajánlani, mint egy szappanos ajándékcsomagot, aminek tartalma a következő (mindegyikből 1-1 db):
Mézes-csokis csoda szegfűszeg illattal
Natúr tejes-mézes szappan
Hennás samponszappan szegfűszeg illattal
Vörösagyagos samponszappan menta illattal (Új!)
Nincs más teendő, mint a következő:
  • Magyarországon élj
  • Légy a blog nyilvános követője
  • Írj egy kommentet ez alá a bejegyzés alá
  • Oszd meg a saját blogodon, vagy Facebook-os adatlapodon a játékot
  • Tedd ki a blogod oldalsávjába a játék linkjét
  • Ha nem vagy követő, nincs saját blogod, de szeretnél játszani, akkor sincs minden veszve, írj egy e-mailt a cherieszappanjai@gmail.com-ra, névvel, és "Játszani szeretnék!" jeligével.

8 megjegyzés:

  1. Üdv, elsőként:)

    Megosztottam FB-n a játékot Gabriella Gősi néven!
    Blogod gabus1217_8 néven követem!
    Van blogom, de egyszerűen nem tudtam képet lementeni a blogodról, s kirakni a bejegyzéshez, így nem raktam ki a játékot:(

    Üdv, Gabi

    gabus1217_8@hotmail.com

    VálaszTörlés
  2. Soós Csilla néven követlek itt, Fb-on osztottam.
    Boldog szülinapot!

    viragcsillag.sos@gmail.com

    VálaszTörlés
  3. Szele Anna néven követlek, a játékot megosztottam Facebookon! :)

    szeleanna93@gmail.com

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Szeretnék jelentkezni a játékra :)
    Regina néven követlek a blogon.
    Megosztottam Facebookon a játékot:
    http://www.facebook.com/regina.nagy.77/posts/382767135110332
    Köszönöm a lehetőséget!

    Üdv, Regina

    VálaszTörlés
  5. szia!

    Megosztom a facebookon, és szeretném megnyerni,mivel már kezdenek fogyni a karácsonykor beraktározott szappanjaid...(és mást nem használok :) )
    Zsuzsa

    VálaszTörlés
  6. Szia, én is jelentkeznék a játékra!
    A blogon: takacslucasara néven követlek.
    Megosztottam facebookon Luca Takács néven!
    A blogomba is kiraktam mert az oldalsávba egyszerűen nem tudtam!
    Remélem szerencsém lesz, mivel szeretem a szappanokat. :)))
    Köszi a játékot!
    Luca

    VálaszTörlés
  7. Szép napot!
    Köszönöm a köszöntéseket!
    Nem baj, ha nem teszitek ki az oldalsávba, minden jelentkezőt felírok a listára, ahonnan is 14-én este sorsolok! :)

    VálaszTörlés
  8. Szia! Gratulálok az évfordulóhoz és a szülinapodhoz is egyaránt, további sok sikert kívánok!
    Blogodat mtoth néven követem. :)
    Marcsi

    VálaszTörlés