Ha keresgélni akarsz nálam, itt megteheted:

2012. július 11., szerda

"Kakaóvajas csoda" szappan

Ismerősöm Németországból hozott nekem egy jókora darab (kb. 2 kg) csokiillatú kakaóvajat. Isteni illat lengte körbe a lakást, állandóan szagolgattam, menten beleszerettem! Ezt használtam napozáshoz (hihetetlenül jól barnít és fajtától függően kb. 6-os fényvédő faktorral bír), krémkészítéshez, és persze lelkesen osztogattam a barátoknak belőle. Nem hagyott nyugodni a gondolat, vajon hogyan viselkedne szappanban?! Csodák csodája, az illat felvágás után is megmaradt... :) Így most kakaóvaj illatú szappanom van. Egyéb illóolaj nem került bele, kár lett volna elrontani... :P Mondjuk azt tudniillik, hogy felvágás után az illatanyag sürgősen elkezd párologni, szeretne sietősen távozni, hiszen azért illat, de ha használatba veszünk egy szappant, akkor újra előjön, hiszen "be van zárva".
Mindenféle olajat tettem bele: extraszűz olivát (Olaszországból, isteni zöld színe, és fűillata van, nem olyan, mint a Magyarországon kaphatóak), a habzást elősegítő kókusz-, ricinusolaj,  szőlőmagolaj, napraforgóolaj, valamint jókora adag shea vaj. Kellemes sárga színét a már említett kakaóvajtól kapta, egyéb színanyagot nem tartalmaz. Én már alig várom, hogy kipróbáljam! :)

2 megjegyzés:

  1. Szia! Erdeklodve olvastam az irasodat a kakaovajas szappanrol. Kerdesem a kovetkezo lenne:
    Torik e a szappan? Barmikor talalkoztam eddig kakaovajas szappannal rendkivul hajlamosak voltak a toredezesre, ez sokszor zavaro. Tapasztaltal e ilyesmit a kakaovajas szappanoknal? Elore is koszi szepen a valaszt! :)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Erdeklodve olvastam az irasodat a kakaovajas szappanrol. Kerdesem a kovetkezo lenne:
    Torik e a szappan? Barmikor talalkoztam eddig kakaovajas szappannal rendkivul hajlamosak voltak a toredezesre, ez sokszor zavaro. Tapasztaltal e ilyesmit a kakaovajas szappanoknal? Elore is koszi szepen a valaszt! :)

    VálaszTörlés